Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sweetjadeinterieur.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klantenservice
Informatie
Openingstijden
Ma t/m Vr: 09:30 t/m 17:00
Za: 09:30 t/m 12:00
Zo: Gesloten
Bedrijfsinfo
+(31) 657 384 101
info@sweetjadeinterieur.nl
KvK 89773209
Btw NL004756762B68
Bank: Knab
IBAN: NL20KNAB0609857363
Copyright © 2023-2025 Sweet Jade Interieur